2015. január 4., vasárnap

Mamusz-ügyi változások

Kezdem ott, hogy Mamusz már bejöhet. Akkor kezdődött a házba való bejárása, amikor elkezdték a petárdázást-durrogtatást. Vettem neki is gyógynövényes nyugtatóbogyót, mint Bandikának. Azonban ez, bármilyen kedvező hatással is van, mégis kissé kómássá teszi őket, így nem maradhatott kinn (ugyebár!). Hideg volt, megfázik mozgás nélkül, meg különben is -- már sajátmacskává avanzsált.
Eltelt az év fordulója, Mamusz egyre több időt tölt benn a házban. Kinevezte birodalmának a - képen is látható - fotelt.
Érdekes, hogy azt a fotelt minden eddigi állatunk szerette. Akár belefért, akár nem. (kutyára gondolok)
Bandikával már csak reggelenként akassza össze a bajuszát. Minél jobban haladunk az estében, éjjszakába, úgy nincs semmi problémája Bandussal. Mamusz még kinn alszik (este tízkor van a pizsamaosztás számára), a délelőttöt is kinn tölti. Nincs semmi gond a szobatisztasággal. Szól, ha menni kell.
Már Bandika is ki-kijár. (Vagy mi tesszük ki, és fél órácska után jön csak vissza.)
Lehet, hogy nemsokára visszaáll a rend!?!

Mivel le lett szedálva Szilveszetkor, így le is tudtam fényképezni.
Mamusz

Mamusz-Bandi-változások mellett azért még akadnak izgalmak a mindennapokban.
Úgy kezdődött, hogy ősszel kaptunk az egyik kedves ismerőseinktől kecsketrágyát, hogy majd tavasszal a palántázáskor használjuk fel. Egy nápolyisvödörrel eltettem a benti növényeknek is. Mostanság vált esedékessé a benti növények trágyázása. A vödörben lévő trágyának nem volt szaga (szárazon), így bátran mertem a növénykéim földjére rászórni. Locsolás az esedékes napon megtörtént, általában kora reggel szoktam megöntözni őket. Déltájban érzem, hogy valami oltári büdi szag terjeng a lakásban. Megnéztem, nem a Bandi termelt. A szobából jön. Végigszaglászom - mint egy törzskönyvezett, munkavizsgás vizsla - a szőnyeget, a szekrények alját. Nem onnan jön. Mi az ördög lehet. Befejezve a kúszást, felállok - intenzívebb a szag. Atyavilág! A cserepekből jön a szag. Nos, kecskeszagú lett a lakás. Minden cseréphez illatosítót raktam, ami eredményesen semlegesít.
A száraz kecsketrágyának nemis volt szaga, azonban ahogy benedvesedett, visszanyerte eredeti bukéját. Kiszedni már nem tudtam a cserépből, így maradt az illatosító.
Viszont!!!! A növények turbóüzemmódra váltottak. Nem nyúltak fel, mint a bolti-táptól, hanem erős, haragoszöld leveleket hoznak. Elképesztő, milyen hatással van rájuk. Még a bonszáj-csili is elkezdett virágozni.
Végül is, sz@rral kezdeni az évet, az már jelent valamit! - Nem?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése