2015. február 8., vasárnap

2015 február 07. magvetés

Már nem bírtam tovább a magvetés halogatását.
Még van két virágládányi nyaradicsom is, de az már nem fért bele a képbe.

Mamusz alibialvással alig várja, hogy kimenjek a szobából és beletúrjon a palántaföldbe.

2015. február 07-én elvetett magok:

Paprikák
 1. Kápia;
 2. Díszpaprika - Medusa;
 3. Feketepaprika - Andromeda F1;
 4. Karmen - piros;
 5. Kosszarvú szentesi zöld;
 6. Kosszarvú szentesi fehér;
 7. Pepperoni - Lombardo;
 8. 11-es;
 9. Fehérözön;
10. Albaregia;
11. Saját chili - vékony;
12. Saját chili - Szamba;

Paradicsomok
 1. Lugas F1;
 2. Ökörszív;
 3. Orkando F1;
 4. Roma VF;
 5. Sulta F1;
 6. Marmande;
 7. 70 dkg-os;
 8. Aztek;
 9. Venus;
10. Paprika-alakú;
11. Minifürtös;
12. Befőző X;
13. Befőző tégla;
14. Nagykátai fürtös;
15. Nemtudommilyen;
16. Golden Krone --- ezt még be kell szerezni, eddig nem kaptam;

Fűszerek -- gyógynövények
Bazsalikom - görög, zöldlombú, saját;
tárkony;
Kapor;
Izsóp;
Macskagyökér;
Zeller - Jemni - simalevelű metélő;
Metélőpetrezselyem - simalevelű;
Fokhagyma -- hagyományos, metélő;

Virágok
 Petúnia;
Százszorszép;
Pázsitszegfű - rózsaszín,
Törpeszegfű;

4 megjegyzés:

  1. Lécci-lécci, hadd küldjek neked Goldkrone magot! :)
    Tavaly kaptam egy kedves embertől sokféle paradicsommagot (köztük ilyet is) azzal, hogy osztogassam tovább. Nagyon szeretnék neked is juttatni belőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is megköszönöm a kedvességed!
      Privibe küldöm a címet.

      Törlés
  2. Ejha, már is? Bennem annyira buzog a kertészeti lustaság, hogy lassan kezdem szégyellni magam. No, talán, ha elolvad a hó és jön a langy tavaszi szellő, akkor én is bevetem a joghurtos poharakat. Jó sokfélét vetettél. Hol laknak? Van helyed nevelni őket? Nekem sajnos most nincs, a jelenlegi kétévesem nem kegyelmezne nekik az ablakban.:( Sőt, nekem még a leltár is vissza van, félbe hagytam. Ha találok valami izgit, szólok. Addig is jó kukkolást és spriccolást!

    VálaszTörlés
  3. Behoztuk a szobába a fúrfarag-asztalt a garázsból, és az ablak elé tettük, azon vannak a mag-kuckók. Persze, egy része még a szekrény tetején is van - amíg ki nem bújnak a parik. Sajnos fel kellett tenni a virágládákat, mert Mamusz és Bandika előszeretettel gondolták azt, hogy itt az új macskabili.
    Hogy mi lesz, ha kibújnak és fény kell nekik - még a jövő kérdése, a megoldás megtalálására van még 10-15 nap :)

    VálaszTörlés