2015. augusztus 27., csütörtök

Augusztus végi helyzetkép a kertről

20.-a után a levegő illata is megváltozott. Az az igazi őszi illat csapta meg az orrom kora reggel, amikor Csirkisztán ebédlőjét feltöltöttem. Nem is volt kedvem visszabújni az ágyba, hanem gondolkodás nélkül a kertben maradtam. Végignéztem a növényeket, terméseket, színeket; és már terveztem a következő évi kertet. Persze, az ábrándozás és álmodozás után előkerült a kapa, vödör és gereblye is.
A petúnia most pompázik igazán az eperpalánták között.
A cukkini már az utat is elbarikádozta.
A paprika - amilyen satnya volt, most olyan szép termése lett.
A torma vézna maradt, de egészséges.
Az alma mellett a körte termett igazán.
Nem is hittem, hogy a csilipaprikáknak ilyen pompás színük van.
A fekete-paprika színe zöldre váltott. Most akkor milyen színű, ha megérik?!?!


2 megjegyzés:

  1. Kedves író!
    Mikor lesz új bejegyzés?:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Virág!
    Köszönöm a hiányolásokat :)
    Ahol a madár is "V"-alakban repül tavasszal és ősszel (mint felénk) -- ott nincs megfelelő internet-elérés a bloggoláshoz.
    Odáig már eljutottunk, hogy egy-két mondatos leveleket el lehet olvasni, de mást nem.
    Így csak akkor tudok "frissíteni", ha Pestre jövök, a rokonyokhoz :)
    Igexem pótolni a lemaradásokat.
    Addig is, míg pótolok - kellemes időtöltést kívánok az őszi színekben.
    Üdv.KM

    VálaszTörlés