2016. december 3., szombat

Törődés igénylő, harci sérülésekkel ellátott maci -- újjászületve

Minap került hozzánk egy zaklatott állapotban lévő helyes, egyben modern világunk egyik csodáját is rejtő plüsmackó. Ha a kezeit megnyomjuk hangokat ad, a szíve pedig világít. A ketyere, ami működteti az egészet, a popójában volt elrejtve.
Mivel a plüsmackók terén igen konzervatív vagyok - így azonnal kioperáltam belőle az elektronikát. A műanyag világító szivecskét. A kezein, és a lábán díszelgő ábrákat sajnos nem tudtam leszedni. Azt úgy varrták oda, hogy lehetetlennek tűnt.
Első lépésben megvarrtam a fülét, a nyakát és a szív helyén tátongó lyukat. Ezek után kerestem a számára megfelelő nadrág anyagát, és a színes gombokat.
Rövid (3 óra) szabás és varrás után - na jó, közben főztem is - elkészült ez a kockásgatyós, mosolygós macigyerek.

Előtte képek

 
 

 Utána képek

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése